26 maj 2010

Inte pröva - öva,öva,öva

..och det har jag gjort!
Jag har utsatt mig för allsköns obehagligheter, tåg, buss, folksamlingar ja, you name it...
Det gick alldeles utmärkt!
Med mig hade jag MrM och hans pappa som är den bästa coachen jag nånsin haft, han vet hur man får mig att göra saker även om jag inte vill...

Vi har tittat på MrM's nya skola.
Tänk att liten har blivit så stor, mamman blir både ledsen och stolt.
Min bebis är borta men jag har ju fått världens finaste och duktigaste stora kille <3

2 kommentarer:

  1. Låter helt suveränt, så gott att det funkade så bra.
    Men menar du att M ska växa up å bli stor??? Han är ju min lilla kompis, att hitta på bus med... hoppas att han inte växer ifrån bus iallafall.

    SvaraRadera
  2. Du kanske också håller på att bli stor???:)

    SvaraRadera