16 november 2009

Dessa tider av idel trubbel och grubbel

Vi har fastnat i sjukdomstiderna.
Först ut blev jag.
Feber och ont överallt, huvudvärk, ont i halsen, hosta och illröd näsa.
Sedan skulle Max vaccineras och dagen efter lät han som om han druckit 8 tunnor whiskey och hade feber och jätte, jätteont i armen...

Inte blir man gladare när de berättar att de inte ens vet om det är den nya influensan som nått oss eller om vi har det äventyret kvar.
Jag tycker verkligen inte om sjuktider.

Sara har fått åkt akut till Norrland så nu är jag ställföreträdande chef på Brunsons, i mitt fall innebär det mest administrativt arbete vid datorn och att hålla kontakten med Chiefen, vara paketansvarig och hålla hårt i bankkortet :-)
Nu ska jag bara handha tiden så jag håller mig inom FK's reglemente :-)

Eftersom jag ändå kommer att sitta här i dagarna ska jag försöka få in bilder här, det finns en massa saker jag skulle vilja lära mig om Bloggandets konst - detta kanske blir den perfekta veckan för såndant lärande?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar