18 november 2009

Senaste förälskelsen


Här är hon nu, familjens stora
(eller väldigt lilla ) nya kärlek; Maja
9 veckor, blandras Border Collie och Old English Sheepdog, tittar med tänderna just nu och siktar riktigt uselt när hon ska pussas men oj, vad söt hon är!
Flisan, Majas storasyster, är nu 13,5 och även om vi ofta pratar om hur liten hon var när hon kom så kommer man inte ihåg hur det var att ha valp.
Max föll pladask och nu frågas det titt som tätt ; "visst vill vi också ha hund?"
Visst vill "vi" gärna det men inte hund och småbarn samtidigt!!!
Så långt sträcker sig varken min tid eller ork :-)
När Max blir stor ska jag ha ett eget tandmonster med valpandedräktspussar men för stunden får jag nöja mig med att låna Maja

1 kommentar:

  1. Jag kan komma med mina vildingar som bajsar hela tiden och sedan vill ni inte ha hund mer...Kram

    SvaraRadera