27 november 2009

Glädjespridarna och dagens önskan



Här har vi dem; Glädjespridarna


Coola Suss kom in med dem till mig igår och jag som aldrig får blommor kände att det blev lite blött i ena (okej då, båda)ögonvrån.

Det har hänt ganska mycket riktigt tråkiga saker i mitt liv detta året och det har varit, och är, jättejobbigt och ibland vill jag bara inte gå upp ur sängen.

Men, på senaste tiden har jag ändå känt att jag har fått så mycket att vara tacksam för.

Jag har fått flera mycket goda vänner på kort tid och jag är så innerligt tacksam.


Hade vi bott i USa hade ni alla blivit inbjudna på Thanksgiving-middag så ni skulle höra, känna och veta hur tacksam jag är att ni finns



jo, just det, nu höll jag på att glömma dagens önskan;


Jag är nästa lika förtjust i Tim Holtz som jag är i minialbum :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar