17 mars 2010

På rätt kurs

Jaha, då sitter man i skolbänken igen.
jo, det känns så.
Vi har data idag och lär oss att skriva Word-dokument och maila dem till oss själva.
Japp, det känns lite dagis för mig som använder datorn hela dagarna hemma :-)
Men, det är roligt ändå.
Jag är ju ine ensam hemma hela dagen och de andra är trevliga.
Dessutom blev det köpefrukost idag - det kan förgylla vilken dag som helst.

Igår tränade jag som vanligt, intet nytt under solen alltså MEN, när jag skulle gå hem var det någon som erbjöd mig skjuts!!!
Ja, nu bor jag ju bara ett kvarter bort från gymmet men jag tackade glatt ja ändå.

Needless to say han var trevlig och ser bra ut.
... och detta lilla men trevliga initiativ nästan blew me away.
Det fick mig att le hela kvällen och ja, jag ler fortfarande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar