29 mars 2010

Vårstädning

Idag har jag massor att göra.
Det ska bakas bröd och muffins inför kvällens ABF-cirkel, jag har ett berg av tvätt att stryka, diskhon svämmar över av disk och både garderoben och pysselskåpet behöver städas.
Men, jag vaknade med en enorm lust att städa källaren....

Min källare är proppfull, mest av saker jag aldrig kommer att använda mer, och jag vet att om jag ska städa så borde jag göra det riktigt ordentligt - allt (nästan) borde få flytta till Myrorna.
Nej, det kommer aldrig att hända, det finns ju ofta användning för det mesta om man bara tänker på saken noga och väl, men, en hel del ska få åka i år.

Då kom jag på att det kanske är fler som städar så här till våren och eftersom jag tror på återvinning anmäler jag härmed mitt intresse för ert "skräp".

Kläder i storlekar 38/40, medium och barnkläder i 116 och uppåt
Snygga skor i storlekar 38 och 28
Böcker!!!
Pysselsaker gör vi av med i bulk så där är allt av intresse

Ja, listan kan göras hur lång som helst.
Den enas skräp - den andras skatt

1 kommentar:

  1. Ja, vi håller oxå på och röjer. Jag skulle helst vilja röja bort mig själv..Har du någon spekulant kanske?

    SvaraRadera