13 januari 2010

Scrapavundsjuka

Jo, det är så, det gröna monstret har slagit klorna i mig.
Jag är avundsjuk!
Jag är avis på de som inte bara vill scrappa utan faktiskt också gör det...

Min vän A har satt upp mål för sitt pysslande, själv får jag kalla fötter i samma stund som jag säger att något är ett mål, det blir ett krav och såna svarar jag vääääldigt dåligt på :-)


Jag tittar runt i alla era andras bloggar och blir rent förskräckt över hur mycket ni får gjort.
Hur bär ni er åt?
Hur får ni tid?
Och ork?
Jag tror alla mina idéer försvann med dagsljuset.
Nu har jag dock vissa projekt planerade så kanske, kanske kan det bli bildbevis ikväll - i alla fall på att något blir påbörjat :-)

1 kommentar:

  1. hej vännen! ja du det här med ork och energi vete fasigen vad den har tagit vägen...den drog nog sin kos med flyttfåglarna :-) Vi borde kanske gå på en pubrunda på stan du å jag hehe

    kram / L

    SvaraRadera