9 februari 2010

Inte mycket action

..här inte, inte just nu i alla fall.
Nyss hemkommen från sjukhuset med förband lite här och var känns det bäst att bara ligga och stirra.
Men, igår var jag och Coola Suss på Scrapperiet och shoppade lite och på lördag är det dags för tant Scrappas och Lektyg och Hantverks träff så då hoppas jag få lite gjort.
Jag har 2 påbörjade minialbum och en Valentinpresent att ordna och så har jag ju förståss minnesalbumet om Flisan att dona med.
Skulle någon ha hunddekorationer liggandes i någon låda befriar jag er gärna, mot peng givetvis :-)

Nu ska jag glida tillbaka in i dimman och försöka sova ytterligare 8 timmar detta dygnet, hittills är det 9,5 timme som sovits bort :-)

3 kommentarer:

  1. ahhh så du ska på träffen på lördag...gott då ses vi ju..jag ska ner på Mimas veckoträff imorgon(idag) åxå...kommer du dit eller?

    SvaraRadera
  2. Ska försöka få iväg grejer till dig imorgon :)
    Sorry för förseningen, lite mycket nu... Kram G

    SvaraRadera
  3. Hej hjärtat! Hoppas allt är väl med dig. Visst är det underbart med ett nära och innerligt förhållande till vården....öh..Lots of love from a deer friend

    SvaraRadera