2 februari 2010

Men vad i h*****e?!?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article6530347.ab


Är detta vad mina licenspengar går till???
Att man ens kommer på idéen !
...Och de dårar som sedan tillåts först att det genomförs och sedan att det visas på "bästa sändningstid" och det dessutom på Svt som ska framstå som så seriösa jämfört med reklamkanalerna...
Jag blir vansinnig.
Mina pengar och alla andras pengar!
Hur många hade gått med på att skänka pengar till det här tilltaget?
Att jag nu inte kan äta upp min vegetariska lunch beror inte bara på äckel utan även på ilskan som sitter som en knut i halsen
Nu ska jag krama MrM's gosemarsvin

1 kommentar:

  1. Eh... KOKO! Alltså, jag trodde att det där var ett någorlunda seröst TV-program (jag har bara läst om det) med lite humoristiska inslag som knorr.

    Nu vet jag en "stor" matbloggare som misste all cred i mina ögon... för hur faen kan man som småbarnsmamma med miljötänk och vad jag trodde hjärta vara med på en sån grej. IDOTER, jag säger bara IIIIIDDDDOOOOTTTTEERRRRRR!!!

    Å jag håller med du, våra skattemedel, licenspengar, vår statliga television som dessutom granskas och kollas, hur sjuttsingen kan de göra något så här jävla korkat.

    Erik Haag kan få äta spybollar från katter istället, eller från kameler (de gör likadana fast hårda) om han hellre vill ha det men han ska inte släppas nära några djur mer, han har försatt den "rätten".

    SvaraRadera