10 december 2009

Dagens låt och önskan

Dagens låt skulle egentligen vara "My first christmas without you" men, jag hittade den inte....
Jag laddar för en ensam jul, Max åker bort med sin pappa och ska vara borta i 3(!) veckor.
Alla de andra dagarna går bra att tänka på men julafton är ett känsligt ämne.
Det blir min första jul utan Max och min första jul jag är ensam och inte jobbar.
Tror jag ska ladda med filmer, god mat och massor av näsdukar...

Åter till låten , den är jättefin och jag lyssnar på den ofta för att liksom förbereda mig mentalt på det som komma skall (det går kanske inte precis jättebra...)

Dagens substitutlåt blir denna:

http://www.youtube.com/watch?v=miazVAj2PxA

Och dagens önskningar är två;

1. Att ingen annan behöver känna lika mycket ågren för julen som jag

2. Att jag får många fina "ket" imorgon :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar