1 december 2009

Giving thanks

Jag har missat Thanksgiving!
Inte för att jag är speciellt sugen på att stå och grilla någon stackars kalkon eller fylla den med brödsmulor men i år hade jag tänkt fira denna amerikansa helg som vi inte alls anammat.
(Vilket jag tycker är konstigt eftersom allt annat amerikanskt landar här så fort och tråkigt för tanken med att vara tacksam offentligt är fin)

Detta året har mest varit jobbigt och besvärligt, det har varit kantat av problem, av sjukhusbesök och förluster men, jag har också vunnit något viktigt.
Jag har inte bara fått massor av självinsikt och egen styrka, jag har också fått många nya riktigt goda vänner som tillskott till de väldigt goda vänner jag redan hade.

Ingen nämnd men definitivt ingen glömd - jag är så innerligt tacksam över mina fina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar