8 december 2009

Månadens första hellediga dag

Åh, nu är den här, den lediga dagen, den dagen då jag ska hinna vila, pyssla julklappar och julkort, baka och städa och tvätta och kanske gå en sväng på stan.
kanppast va?
Nu har halva dgen gått och det enda jag kan konstatera är att hittills har jag inte gjort någonting.

I helgen hade vi DT-träff, det var väldigt trevligt och mycket inspirerande.
jag hade tänkt lägga upp någon trevlig bild där ifrån men, huvudet var fullt av annat så kameran låg kvar hemma.
Jag kan skvallra och berätta att alla, utom jag själv, var väldigt produktiva och dessutom åt duktigt av mina bakverk :-)
En del av det som skapades finns att beskåda på Brunsons och annat kommer att visas på Brunsons blogg framöver.
Länk kommer här http://brunsonsblogg.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar