2 december 2009

My Precious!!!

Igår fick jag en riktigt,riktigt glad överraskning - Jag fick en BIA ♥♥♥
Hela kvällen igår gick åt till att planera nya projekt :-)


Nu får jag börja stryka saker från min önskelista och det redan dryga veckan innan jag fyller år.
Lyxigt :-)
Både BIA:an och Tim Holtz hammare har redan flyttat hem till mig så nu är önskelistan nästan tom igen.

Kanske bäst att fylla på den lite?





Hittade denna när vi var på Reprint för ett tag sedan och den är inte dum alls!!!
Ska jag nu börja pendla till Norrland för att scrappa så behöver jag ju verkligen bra väska, eller hur??? :-)

1 kommentar:

  1. Glöm inte att jag och voffsarna ska med på de här scrappturerna...Fighter och Juno är faktiskt ihop..även om de aldrig träffats. Ett så kallat arrangerat äktenskap i hundvärlden..

    SvaraRadera