16 december 2009

Uschligt

...är vad allt är just nu.
Allt är trist, allt är tråkigt och skulle något litet ändå vara roligt så är det jobbigt och då blir det oxå tråkigt.

Julen är lika med noll i år.
Jag som älskar julen och skulle vilja ha jul i alla fall 4 gånger per år struntar i år i den!!!
Något är fel...

Sonen har åkt till Tokholm och ska vara borta i drygt 3 veckor.
Jag kan inte prata om det, jag bryter ihop.
Jag ska vara ensam på julafton...

Dessutom är jag olyckligt kär.
Inte så allvarligt som det låter men det känns ändå.
Nu är "offret" en väldigt snygg klänning som jag går förbi varje dag så det är inte omöjligt att det kan bli besvarad kärlek - vem vet, en dag kanske den följer med mig hem.
Kanske är det den som ska bli medicinen mot detta tråk som tagit över tillvaron :-)

1 kommentar:

  1. Hörru skrutt!

    Titta vilken fiiiin kudde jag hittade bild på, såna skulle vi ha både du å jag.

    http://himmelochhav.blogspot.com/2009/12/midnatt-rader.html

    Jag vet ju vilken sida som får vara fram här iallfall *smiles*.

    SvaraRadera